Sunday, October 31, 2010

Gila - Mila



CakapCakap
haaa.. makcik-makcik yang ada anak kecik tu jangan duk tiru perangai budak nih ye... memang gila kebabian lahhhh...

yang tak tahan tu eklan tu punnnn... hahaha...

Saturday, October 30, 2010

Malang - Lestari



CakapCakap
pebenda la kosmo nih... salu je tajuk silap tulis...
tajuk ni dah rope orang kelate bekengchep luwai... :P

kesah epsidem kat bentong sana... kawan aku citer abang ipar dia tengah duk nyari kepala satu mayat ni... huhuhu.... malam-malam wehhhh...

Friday, October 29, 2010

Balqis - UNIC



CakapCakap
ingatkan yang lari ke korea tu... :P

Thursday, October 28, 2010

Malam Yang Bosan - Newboyz

lam sekabar onlain mstar ada cerita pasal pengacara efefem yang orang komplen membosankan tu...

hahah... makeluk tu, apa benda yang dia jadik hos pun memang boring gila wehhhh...

meluat nengok dia tuh...

ada dulu rencangan hapa tah lepas bola... duk selamat selamat....

dah tua baru nak merasa glamer kot... tu yang ngengada... kikiki...

CakapCakap
haku tak tengok pun benda efefem ni... tapi rasa cam sinaganaga ada tulis kot pasal pengacara membosankan tuh...

Wednesday, October 27, 2010

Kejahilan - Rahim Maarof

ceritanya...

hari sabtu lepas... kan ada semifainel kelantan lawan kedah...

lepas orang ramai bising lah dengan ulat-ulat tiket yang letak rege melampau tuh...

makanya, dengan rasa konon bijak sesangat lah...

kafa dah buang sume orang yang selalu jual tiket tu, ganti ngan orang-orang dari kada katanya...

kiranya, orang baru lah, yang tak kenal ulat-ulat nih...

ada pun, tiket bola kat sini, nak membelinya bukan la macam kat tempat lain...

sini, orang tunggu dari pukul tujuh pagi lagi... padahal kaunter bukak pukul 10 pagi...

gila betul demeh nih...

lebih pada nak beli tiket bas nak balik raya je...

jadinya... dengan suasana yang heivok tu...

nak suruh orang baru handel... ada pompan lak tuh...

hahaha... rugi teruk kafa ari tu... ekekekke...

dah... dengan tak de ekspiriensnya... buleh derang ulur tiket dulu... harus la orang sambar tiket terus je la blah... hahaha... tambah ngan orang bersesak gitu... lagi la...

tambah ngan lagi... orang mintak sekeping, leh pulak dia uluh tujuh lapan keping sekali... harus la ilang sume.... kikiki...

kemedian lagi... datang yang tepuk-tepuk cermin kaunter tu... kata duit dah bagi, tiket lum dapat... bayang la kalau pompan yang kena... harus dibagi je...

tu lah bangangnya kafa nehhhh...

dia ingat jual tiket bola ni macam jual setem kat pejabat pos ke leh ganti orang gitu-gitu je...

pasal ulat ni pun satu... nak makan besar sangat... ada ke tiket 15ingget jadik 50... harus la orang marah... makan tu pepada la... setengah orang sanggup je bagi ekstra lima ingget malas nak beratur, ni kalau dah sampai tiga puluh ingget... orang pikir jugak wehhh...

dan pulak... dengan teket peri yang banyak keluar tu... aku syak kafa cetak lagi kot... hahaha... nak kaver rugi nih... tambah pulak...

kat sini, walau dah disaun, jangan la bukak awal stadium tu... lepas megherib okei la... ni pukul nam stengah dah bukak...

ni seme politik cari makan la... bila dia bukak awal tu...

masa chek tiket tu... derang amek je terus, tak koyak dah... bila tiket tak koyak nih... harus la derang jual balik... hahaha...

tu yang jadik stadium penuh melampau tu...


CakapCakap
sian pulak dengar cerita satu pakcik ni... dah la beli tiket ngan ulat 30ingget...

bila dia datang lepas isya' tu... stadium dah penuh melampau, tukang jaga pintu tu tak kasik masuk dah...

las-las pegang tiket tu tengok kat skrin besor tepi stadium tuh...

Tuesday, October 26, 2010

Siapa Orang Kita - Kembara

hari ni fam umum kata... teket painel naik jadik tigaplo ingget...

maka... bisin la fen kelate...

marah demeh, katanye fen nak kepitelaiz atas kepanatikan demeh...

tak keira nek berapa ingget pun... pegi saja... alangkan teket ngan ulat limaplo ingget pun jadi saja... ni takat tigaplo ingget...

jadinya... marah lah demeh nih... kira fam ni babi lah... pasalnya... kalau nak ikut pun, inkam fam dua tahun ni banyak dari duit demeh je pun... dah hampir setiap geim penuh kan... dulu kedah...

nama yang selalu kena caci maki... sah-sah la leptenen jeneral tuh... ajudin pebenda tah... satu lagi... hamidin...

hahahah...

tapi... fen kelate nih... kalau dalam hal teket painel nih... derang lupa ada satu lagi nama...

orang ni jaga bahgian nyarik duit untuk emesel nih...

hahahahah...

dia ni dah la rekod pun... tak berapa nak elok la bab duit nih... kes lama tu... seb bek la orang keja'an, mau kata lawan keja'an, harus ke dalam... :P

ada pun, dia ni lah yang jaga bahgian nyarik duit tu... makanya, kalau dipikir lah... takkan takdak suara kottttt... bukan dia tak tau orang kelate kan rakyat tersemekin lam negara nih... sanggup depa penaik rege teket... :P

err... dulu pun rakyat tersemekin jugak kannnn... hahahah... :P

CakapCakap
nanti ada cerita pasal bula ni gak... tapi pasal kebongokan lah... hahaha... :P

Monday, October 25, 2010

Berita Gempa - Sweet Charity



CakapCakap
ngokngek nye sekabar... kikiki... setar ke seteret taims nih... desan kot...

Sunday, October 24, 2010

Go Go Power Rangers - Megadeth

video

CakapCakap
hahaha... dah rope pawerenjes lompat dari motor.... kikiki... tak pun kesatria baja itam... kehkehkeh...

Saturday, October 23, 2010

Bingai - Cradle



CakapCakap
elok nya letak je patong syeitan... baru kena ngan kencim syeitan... :P

Friday, October 22, 2010

Jahane - Ku Mat



CakapCakap
kehkehkeh... ni ke geng faunder pesen Islam nih??? kuikuikui...

lawak hapa nih wehhh??? tu lum tunjuk lagi yang baju tulis muhammad terbalik tuh... 

Thursday, October 21, 2010

Diammu Jeritan - Rahim Maarof


CakapCakap
kikiki... lenkali jerit pelan-pelan ye... kikiki... :P

Wednesday, October 20, 2010

Aku Ingin Pulang - Ebiet G Ade

video

CakapCakap
kalau kena kat aku... aku lari balik umah terus... kikiki... :P

Tuesday, October 19, 2010

Hukuman Pada Pesona - Meditasi



CakapCakap
laa... gitu je tindakan dia??? ingatkan kena buang keje ke... kikiki... turun pangkat jadik opisboi ngan tileidi ke... :P

Monday, October 18, 2010

Dracula Nosferatu - Cradle Of Filth



CakapCakap
kikiki... cekik darah ngalahkan drakula tokei kedai nih... :P

Sunday, October 17, 2010

The Proposal - George Fenton

video

CakapCakap
bersungguh benau dia nih... jangan tiga taun... putus terpaksa dahhh... :P

Saturday, October 16, 2010

Bathroom Break - Janet Jackson



CakapCakap
oooo... baru pa'chik tauuuuuu...

salu gak terpikir... kalau lam sokan tetiba pleiyer rasa nak kencing.... cemana lah... cam pleiyer bula, selalu je ada gambar kenceng tengah padang... ni cam tenis nih... dekat kan ngan penonton... susah gak kan... pompan lak tu...

tapi... bangang jugak ruls nih... hapejadah la ehmpayer geim nih... pompan tu bongokkk... bukan jantan macam dia leh tetahan kenceng.... bengong... tahtah nak gi berak kan... :P

Friday, October 15, 2010

Bukan Lupa Tetapi Tak Ingat - Safura



CakapCakap
kikiki... cenggini pun buleh... :P

Thursday, October 14, 2010

Jahat - Stacy



CakapCakap
kikiki... jahat sungguh budak neh... :P

Wednesday, October 13, 2010

Gila-Gila Bola - Fabulous Catz


ni tatau derang buat hapa... gi tengok bula ke gi men boksing nih???



 ni men bebaling nih... masuk petanque la wehhhh.... tah hehapa...




yang pakcik ni mati sesak napas je senarnya... takde gaduh hapa pun...


yang ni men hapa tatau... apa daaa...

CakapCakap
ni gi tengok bula sampai jadik gini ni pehal??? bodoh sangat ke hapa???

Tuesday, October 12, 2010

Kerna Terpaksa - Fran


CakapCakap
gila bangsat sampai kena cabutan hadiah misteri segala... kikiki...

ni mesti gian nak jadik ketua cawangan nih... pojekpojekpojekkkkk...

Monday, October 11, 2010

Cuba Jangan Cuba - Salih Yaakob


CakapCakap
sapa la yang rajin nak gi duduk atas boye tuh...

Sunday, October 10, 2010

Father and Son - Cat Stevens


video

CakapCakap
rajin sungguh budak ni ngan bapak dia buat seme nih...

aipon kalau bijak leh guna bidio ni buat eklan dia... cemana telipon tu leh sebais negetip 60 derjah... kelbin kot... dia tak cakap pun namploh digri hapa... leh serbais segala nak naik ngan nak turun dari atas awan nun...

Saturday, October 9, 2010

Spiderman - The Ramones



CakapCakap
kikiki... :P

Friday, October 8, 2010

Pening - Ezlynn & M Daud Kilau



CakapCakap
kikiki... ngokngek sungguh... che'gu pun pening ngan sualan snirik... ekekekek... :P

Thursday, October 7, 2010

Bomoh - Hang Mokhtar



CakapCakap
kikiki... bengong sungguh... beli la chuagra wehhhh...

tu pun orang kata melayu ni suka menau caya ngan bomoh... sama je kat memana pun...

Wednesday, October 6, 2010

Mari Nyanyi Menjilat - Carburetor Dung

lam berita tibi ari ni... sibuk pasal 'budak' nuar beraim yang ngata kat madei...

katanya tersungkur hapa tah...

makanya... kuar abis la penjilat-penjilat marah-marah... negarawan lah, banyak jasa lah, itu ini begitu begini lah, suh mintak maap lah...

kikiki...

kalau 'budak' nuar beraim tu ngata kat madei ni... dua tahun lepas... harusssss... harusss takde sapa yang bising... kecuali lah anak madei... ngan berahim ali [ni pasal dia dah janji nak jilat jubo madei dulu...]

dua tahun dulu sampai keluar amnu madei... merajuk... apa benda derang tak kata kat dia masa tu... nyanyuk la... syeithon la... cakap dia takde sapa nak dengor nya...

siap kalah lagi bertanding nak jadik perwakilan baru... bukan tanding jadik calon pun... kikiki...

siap lagi sanggup je derang bongkar balik cerita korekkorekkorek tu pasal nak bagi madei diam masa tu... tak yah cakap la tu kerja nuar berahim... macam kes chuagra la... bukan orang dieypi punya kerja pun... semua kerja dari dalam je...

masa tu kan dia gaduh ngan budak itam tuh... leh agak la kan...

dalam duk gaduh tu... seme pecacai-pecacai tadi... takde pulak berani nak marah budak itam tuh... siap masa najeri teksi tu suh madei kuar amnu lagi, ngata memacam kat madei lagi... takde pulak geng pecacai ni buat hapa pun... kikiki...

tapi pasal sekarang ni... madei nampak cam ada chan sikit nak naikkan anak dia tuh...

ye la... bijan ni... walau pun tak nampak cam leh dikontrol... tapi... buleh la ditekan-tekan kan... sekarang ni pun asek kondem bijan je... kikiki... kononnya mat sembab lagi bagussss....

hahaha... tunggu la sembab naik nanti... kalau tak bukak laluan yang cerah masa depan untuk anak dia tu... sembab pun bakal kena kondem jugak la... kikiki... silap-silap masa tu kuar la cerita pasir ngan tanah pulak... kikiki...

CakapCakap
ari tu kan risau jugak geng cacai-cacai pengangkut najis ni bila dengan madei masuk sepital... heheheh... ilang dahan tempat bergantung la kalau jadi hapa-hapa... tambah geng perkosa tuh... takde bealiu laaaa.... tah-tah kena sumbat ke dalam... :P [tapi masa tu seme heibiweit mata lebam, bola pingpong, ngan roket pun ikut sama ke dalam lah... macam operasi lalang dulu... lee kim sai yang gaduh ngan bijan... abis mat sabu en degeng kena tangkap.... kikiki...]

Tuesday, October 5, 2010

Aku Takkan Bising - XPDC



CakapCakap
kikiki... mangkuk tandas sungguhhh... :P

Monday, October 4, 2010

Cikgu I Hate My Homework - Apple Juice



CakapCakap
kikiki... che'gu ni pun... nak jimat punya pasal... :P

Sunday, October 3, 2010

Phobia - Kreator

video

CakapCakap
bijan rajin nak pi cerita pasal Islam kat amreka...
padahal geng dia pun sikit lebih kurang je phobia kalau Islam memerintah...
ajaq bini ang dulu laaaa!!!

Saturday, October 2, 2010

Bingai - Cradle



CakapCakap
bingai sungguhhhhh... :P

Friday, October 1, 2010

I'm Every Woman - Chaka Khan

video

CakapCakap
malaon mana la yang bagi deni lesen.... :P