Friday, December 31, 2010

The End - The Doors



CakapCakap
errr.... 729 hari tanpa henti... cukup lah kot....

sekian, maap dan terima kasih...
:P

Thursday, December 30, 2010

Mengaku Kalah - Imran Ajmain



CakapCakap
kikiki... padan moke hendon... tu pun macam-macam lagi... bak kata dolahbedawi... dah kalah.. kalah lahhhh.... :P

Wednesday, December 29, 2010

Jangan Ganggu Banci - Project Pop


CakapCakap
kikiki... bengong... :P

Tuesday, December 28, 2010

Tak Pernah Sengaja - Tere



CakapCakap
ni... memang tak sengaja... cuma sengalsaja... :P

Monday, December 27, 2010

Bukan Niatku - Iklim



CakapCakap
kikiki... baik jugak mamat tu siap bagi adiah lagi... :P


padan moke hendon.... :P

Sunday, December 26, 2010

Raba-Raba - Cheb Khaled


CakapCakap
bengong mamat nih... tapi rilek gila bini dia.... kikiki...

Saturday, December 25, 2010

Santa Claus Is Coming To Town - Bing Crosby


CakapCakap
kikiki... :P

ada satu kisah nih.... pasal gile ke duit... budak ni amek job jadik santa kloz... keja dia pakai sut merah tu... pusing keliling satu otel tempat dia kerja tu... orang oper dia pasal badan dia yang sangat la sesuai nak jadik

sudahnya... esok tu... demam!!!

kata dia... malam tu... taim nak tido... memacam benda datang ngacau dia.... seram gila babi kata dia... tu yang jadik demam tuh... kikiki... padan muka...!!!

Friday, December 24, 2010

Jingle Bell Rock - The Chipmunks



CakapCakap
ekekekeke.... apa ke benda pulak jangel bels nih... :P 

Thursday, December 23, 2010

Dan Sebenarnya - Yuna



CakapCakap
dan... sebenarnya, anda adalah....???

Wednesday, December 22, 2010

Never Gonna Give You Up - Rick Astley



CakapCakap
kikiki... artikel pun ada rickroll jugak ke???... :P

Tuesday, December 21, 2010

Setan 666 - Jamrud



CakapCakap
kikiki... jahat sungguh tod nih... syeitan betul... :P

Monday, December 20, 2010

Ayam - Jalil Hamid

video

CakapCakap
ayam botayammmm????....

eyyyy... apa daaaa ayammmmm!!! :P

Sunday, December 19, 2010

Jangan Sesekali - Indie Mice



CakapCakap
sejuk la nenek dia nih... :P

Saturday, December 18, 2010

Helmet - Drug Lord



CakapCakap
gila babiturat nihhhh...

Friday, December 17, 2010

Jahat - Stacy




CakapCakap
kikiki... jahat sungguh mulut denih... :P

Thursday, December 16, 2010

Jawapanmu - Misha Omar



CakapCakap
ni bebetul ngaji BIOLogi nih... :P

Wednesday, December 15, 2010

Kau Pasti Gila - Angelika



CakapCakap
gila sungguh denih...

Tuesday, December 14, 2010

Siapa Sangka Siapa Menduga - Liza Hanim



CakapCakap
ishhh.... garang benor kot bos dia nih... :P

Monday, December 13, 2010

Sampai Hujung Nyawa - Purple



CakapCakap
kikiki... ko jadik zombie lam residen ibel la weh... pas tu gi nyorok kat memana jangan bagi kena tembak kat kepala ngan sesapa... :P

Sunday, December 12, 2010

Tikus-Tikus Kantor - Iwan Fals



CakapCakap
ewwwwwww....

Saturday, December 11, 2010

Jalan Pulang - Belantara



CakapCakap
kikiki... pakai sesat lah itek nih... :P

Friday, December 10, 2010

Dunia Kita Berbeza - Rozita Izlyn



CakapCakap
lemari dia cemana la... rak kasut ke... :P

Thursday, December 9, 2010

Kini Baru Kau Sedar - Carefree



CakapCakap
:P

Wednesday, December 8, 2010

Secebis Rayuan - Burnmark



CakapCakap
kikiki... busuk ati betul mamat nih.... :P

Tuesday, December 7, 2010

I Send A Message - INXS



CakapCakap
hihihihi... tokei dadah cap ayam nih.... :P

Monday, December 6, 2010

Kantoi - Zee Avi



CakapCakap
kikiki... bongok... :P

Sunday, December 5, 2010

Tiada Lagi - Mayang Sari


CakapCakap
kikiki... kudukut sungguh... :P

Saturday, December 4, 2010

Kamu Penipu - Tipe X



CakapCakap
kikiki... bengong... :P

Friday, December 3, 2010

Doa - Zubir Ali



CakapCakap
kikiki... patut tambah satu lagi yang buleh baca ayat seribu dinar... :P

Thursday, December 2, 2010

Bingai - Cradle



CakapCakap
apa la bebongok saje budak omputeh nih... :P

Wednesday, December 1, 2010

Tangan Yang Memberi - Ruhil Amani



CakapCakap
ekekeke...

Tuesday, November 30, 2010

Jawapan Pasti - Raja Ema



CakapCakap
kikiki... kalau tak tertinggal urup SI tu... harus dah dapat seploh merkah... :P

Monday, November 29, 2010

Tiada Tandingan - Poetic Ammo



CakapCakap
ekekekekekeke.... memang betul punya terbang angkat melaya lah... :P takde sapa leh lawan nih...

macam gini ke weh???




tapi... tak eran pun... pasal rege pun dah memang rege potong kepala punya... :P

Sunday, November 28, 2010

Ganja Farmer - Marlon Asher


CakapCakap
ekekeke... cuti-cuti belajar tanam ganja ke hapa neh??? :P

Saturday, November 27, 2010

Jawapan Yang Kelabu - Wann



CakapCakap
err... budak yang peksa tu... jangan pulak jawab cenggini ye... :P

Friday, November 26, 2010

Seribu Bahasa Sendu - Illusi



CakapCakap
apa ke benda la kedai nehhhh...

menyadapi tu hapa benda weh?? mana orang tepen nih....

Thursday, November 25, 2010

Di Sebalik Langsir Biru - Febians



CakapCakap
ekekekek... bingai nye pencuri...

Wednesday, November 24, 2010

Salah Apa - Five Minutes



CakapCakap
kikiki... :P

Tuesday, November 23, 2010

Apa Nak Jadi - SM Salim



CakapCakap
ni pehal buleh jadi sampai gini nih???

mehkamah seriah buat hapa?

mejelis agama buat hapa?

kadi buat hapa???

takkan pekak lagi kot...

kes bodoh tinggal bini ni lama menau dah, dah banyak menau dah pun... l

apaz taklik tu takde nilai eh??? baik buang je kalau gitu...

yang pempuan ni pun satu hal... pekejad pegi cari kapirun??

Monday, November 22, 2010

Hijau - Zainal Abidin



CakapCakap
kikiki... mengong ongtua nih... :P
dah la duduk cenggitu... ekekekek....

Sunday, November 21, 2010

Keliru - Ramli Sarip



CakapCakap
bodoh tak tau baca punya orang... kikiki... :P

Saturday, November 20, 2010

Tak Pernah Menyesal - Anang Krisdayanti



CakapCakap
ekekekke... tak insap langsung... :P

Friday, November 19, 2010

Kantoi - Zee Avi



CakapCakap
kikiki... bengong punya penyamun... :P

Thursday, November 18, 2010

Apa Yang Kau Tahu - Rabbani



CakapCakap
cheh.... cemana la ko neh jadik menteri...

tak tau lagi ke sukan lam melaya ni penuh dengan politik bodoh weh???

Wednesday, November 17, 2010

Satu Hari Di Hari Raya - M Nasir

Selamat Hari Raya!!!

CakapCakap
err... semalam tu kira tak jadik lah... :P

Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya - Saloma


Err... salu entri pagi raya baru aku nak tules selamat hari raya nih...

tapi pasal mekah dah raya dah pagi nih...

siam pun dah raya... kira buleh lah kan...

SELAMAT HARI RAYA!!!

CakapCakap
cuma... kesian sikit lah kat orang perak sana ye... 17 zulhijjah ni baru derang leh sambut raya aji...

lambat bebenor kome taun ni ye... 

bulan tempat kome bunting gajah ke hapa???

Monday, November 15, 2010

Alasan - Amuk



CakapCakap
errr... orang-orang bodoh ni pikir orang lain bodoh macam dia jugak ke eh???

Sunday, November 14, 2010

Heartbreak Hotel - Elvis Presley

video

CakapCakap
kikiki... gila babi sungguh orang-orang china nun...
bebulu je orang amreka tengok... dah la ekonomi tengah buming, utang amreka yang melampau-lampau banyak ngan derang...
sekali geng ni buat otel nam ari je... kikiki...

mula la geng amerikan petriet sibuk mencanang...

ala... bukan buat dari awal pun... seme barang pripeb jeeee.... macam-macam laaaa...

sok-sok runtuh la tu... macam barang meid in china....

padahal barang meid in china ni... jadik cikai pasal kampeni amreka snirik pun yang tamak haluba nak kurangkan kos.. speks seme derang buat ikut pada tukang oder je pun....

kalau nak yang gila murah... dapat la koliti bawah cap ayam... kalau nak yang koliti bagus... mahal la sket... macam serikat borong MAMAK tu... haaa... tu memang kerja order barang koliti bawah cap ayam tuh.... :P

cam sorang ni, dia bawak skepeng taels nih, harga stended jual kat melaya sekeping tu doploh inggit... dia bagi kat tokei cina sana... tanya buleh buat tidak... cina tu tanya dia balik, nak yang berapa ringgit punya koliti?? hehehe... doploh inggit, lima belas, lima, singgit.... pilih je... hehehe...

ari tu... ada budak ni jual kasut klark...

datang satu stap butik klark [tatau la jawatan hapa... tapi rasa cam bukan seilsgel biasa lah] ni, dah abis ditelek-telek nya kasut tu, pun leh tertipu... kikiki...

tak puas ati dia budak tu jual lagi murah dari yang rege diskaun yang stap butik dapat...

tapi memang la ada gak la yang memang dari tokei penipu yang jahat memang campur barang koliti rendah ni, tapi tu salu yang rejek la dicampur-campur sekali... bak kata sorang cina nih.... 'tak tipu tak cina laaaa.... heheheh...'

Saturday, November 13, 2010

Khilaf - Ebiet G Ade



CakapCakap
errrkkkk... :P

Friday, November 12, 2010

Antara Dua - Farah



CakapCakap
cheh... cikai la demeh nih...

kat melaya bunuh orang pun yang sah-sah sabit kesalahan pun leh lepas lagi...

tu tak kira lagi yang tak sampai mahkamah... :P

Thursday, November 11, 2010

Di Angin Lalu - Flybaits



CakapCakap
ekekeke... sesukati dia je buat cerita... memang dah angin satu badan nih... :P