Wednesday, March 31, 2010

Tak Ada Logika - Agnes Monica

video

CakapCakap
errr... carik penyakit sungguh drebar kete nih... dasar tak baca du'a naik kenderaan nih... :P lesen kopi...

Tuesday, March 30, 2010

Pelayaran - May


semalam yahu kaver cerita pasal budak abby sunderland yang nak belayar pusing dunia...

aku carik lah kot-kot jeipijei negara dia... diemvi lah... jual plet ke nak kasi derma kat budak ni supaya buleh belayar...

tak de lah pulak... yang jumpa pun sponsor dari kampeni-kampeni je... tatau lah kalau ada jeipeijei jual plet sesenyap...

budak ni baru umor namblas taun... tahun lepas abang dia wat rekod orang paling muda keliling belayar keliling dunia nih... tapi dah kena potong ngan mike perham... dua bulan lagi muda...

ni pulak pasal budak pompuan yang nak keliling dunia... budak abby ngan sorang lagi budak ostolia jessica watson nyambek... yang ostolia tu tatau lah kalau jeipijei dia pun jual plet jugak ke... :P

budak abby ni nak terai belayar tanpa berenti dan tanpa bantuan... macam ada satu mamat dulu tu lah... tapi pasal layar patah, kena berenti dan mintak tulung ashkar antar layar baru... menyusahkan negara sungguh... balik dapat datok... pas tu... hahaha... tanya mupti yang bekasan esbi katanya dulu lah... tak pun tanya ustaz taliban [ustaz norazli musa]

CakapCakap
ni tidak... sikit-sikit nak suh kaja'an kuar duit, asal nak penuhkan napsu hobi merepek... mintak kaja'an sediakan duit... cheh!!! efeikeiwaiei la!!!

Monday, March 29, 2010

Adik Ku Pandai Menari - Aman Shah

video

CakapCakap
galak sungguh budak nih... ngalahkan biyonsei...

Sunday, March 28, 2010

Pembakar Perasaan - Search



CakapCakap
gila jahat mamat nih... tak de perasaan sungguh... :P

Saturday, March 27, 2010

Kecil-Kecil Kunyit - Benyamin S

video

CakapCakap
kikiki.... :P

Friday, March 26, 2010

Sedekah - XPDC

ari tu dengar lam bite tibi pasal budak yang suka memanjat tu kononnya nak gi memanjat lagi....


kali ni... dregonbol bukan ada satu tapi tujuh bijik semuanyaaaaaaaaa....

kononnya dapat ilham lepas baca pasal samit sebens hapa benda tah...

ari tu dah gi naik beskal keliling kampung...

ni nak manjat lagii...

tapi... bhaiiii... lu nak manjat ke, nak naik langit terjun turun ke.... pakai duit mak pak lu la bhaiiii...

ni asal nak buat hapa... mintak duit orang...

kenkonon bijak la... nak jual plet kenderaan la pulak...

bhai... kerja tu takde hasil untuk rakyat jelata...

ramai lagi yang susah lam negara nih... ramai lagi owkeiyu yang perlu bantuan... baik jual plet tu tuk kasik derang tu idup selesa dari duk bagi lu suka-suka pegi manjat sana sini....

lu nak pegi... cari duit snirik... takat nak puaskan napsu senirik tu... tak yah nak mintak duit orang laaaa!!! asek nak mintak sedekah je....

carik keje bes-bes... kumpul duit... nanti dah cukup... pegi la nak naik langit terjun turun keee....

CakapCakap
errr... nak mintak jepijei bagi jual plet gak lah... nak beli tali gitar... :P
nak amek plet apa ye... aaa... fasal aku kau yang abis... efeykeiwaiey... :P

Thursday, March 25, 2010

Jangan Bakar Buku - Efek Rumah Kaca



CakapCakap
kikiki.... rosak budak baca buku nih... kikiki... :P

Wednesday, March 24, 2010

Hantu Yang Takut - Amuk

video

CakapCakap
kikiki... balasan untuk antu jahat... :P

Tuesday, March 23, 2010

Nasib Malang - R Ismail

video

CakapCakap
errr... mamat ni pakei kasut ke sendel weh??? ngok tul...
mujur tak kena orang lain...

Monday, March 22, 2010

Bintang Jatuh - Kangen Band

video

CakapCakap
cemana la leh tak nampak... kikiki... :P

Sunday, March 21, 2010

Gila - Mila

video

CakapCakap
huduh betul perangai kengkawan dia nih.... :P
gila betul melawak cenggini...

Saturday, March 20, 2010

Kerja Baik Kerja Jahat - Senario

video

CakapCakap
dejeiii.... :P

Friday, March 19, 2010

Joget Sindir Pesan - Black Dog Bone



CakapCakap
kikiki... tak paham orang menyindir mamat nih... kikiki... :P

Thursday, March 18, 2010

Satu Tidur Panjang - Lefthanded

ceritanya... nak tinguk bula chempiyen lig basilona lawan stutgat...

lam pukol satu tu... aku tido lah dulu...

dah tu... tersedar lah... tinguk jam kat leppi... baru dua pat ponam... awal lagi... samung tidur lah kejap...

tapi... rasa cam dah lama benar tidor nya....

bior je la kan... samung je tidor...

kemdian... sedor lagi... tinguk jam kat leppi lagi... awal lagi... dua lebih lagi... laaa.... macam dah lama aku tidor... samung tidur je lah...

lama tu... sedor lagi...

pas tu... dengor cam orang baca quran...

la hai.... tu suara tok imam semayang subuh.... biar bebenor....

tengok jam kat leppi...

laaaa... dua pat ponam lagi... heng ropenya... chisssss!!!! celaka punya selkom... :P

CakapCakaP
yeayyyyyy... basilona menang.... dan... jon teiri langgar pakgad chelsi sampai patah kaki... apa nak jadi la peliaq kawaq nih.... :P

Wednesday, March 17, 2010

(Kena Marah Pun) Tak Kisah - KRU

hari... rasa sesangat-sangat yang teramat nak memaki celacom...

hapa kena la ngan menatang celacom sekarang eh??? dah takde duit sesangat eh???

al-kesahnya...

satu telipon ni... memang nomor aku jarang guna lah... jarang sesangat-sangat lah...

topap pun... sebulan sekali... :P

pasal aku gune meksis... nomor celacom tu... aku saja simpan pasal nomor empat bijik last tu sama ngan nomor telipon umah... topap pun nak kasik idup je... :P

hari ni... aku chek belen... tinggal kosong sen wehhhh... tiga puloh lima inggit ilang gitu... sial betul la celakom nih...

nak kat pasal tak topap... lum sampai sebulan pun abis tarikh... celacom jahat!!! :P

ari tu pun kawan aku dah kena blok nomor dia.. takleh nak topap... kena topap seratus baru leh idupkan balik... apababila!!! :P bila gi tanya kat senter dia... sedap mulut je budak tu jawab... nak buat cemana tu polisi kita... babilaaaaa...

CakapCakap
nak kena belajar wat molotop koktel nih... :P

Tuesday, March 16, 2010

Cuba Jangan Cuba - Salih Yaakob




CakapCakap
err... patut ashkar epos beli nih... baru henjin jet tak ilang... :P

Monday, March 15, 2010

Mengapa Tak Kau Ucap Sekarang - Melly Goeslow

pasal... kebanyakan blog ari ni... mesti tulis pasal chong wei...

jadiknya... tulis gak lah... tahniah tahniah...

tapi... lagi besar tahniah... untuk... lotes wanmeleisia efwantim pasal berjaya dapat nomor 15 ngan 17 tu... kalau buang lima ke, tujuh ke... dah nomor satu tuh!! :P

CakapCakap
:P

Sunday, March 14, 2010

Habis Manis Sepah Dibuang - Newboyz



CakapCakap
errr... ada jugak orang buat tajuk lagu gitu.... iskkkkk.... :P

Saturday, March 13, 2010

Kuasa - FTG



CakapCakap
antu stawors nih.... :P

Friday, March 12, 2010

Pepatah Pujangga - A.Ramlie



CakapCakap
:P apa punya pujangga lahhh... :P

Thursday, March 11, 2010

Berita Gempa - Sweet Charity

err... kata orang berita artiem, yang makan gaji duit rakyat, tapi buat kerja-kerja parti tuh... dan sorang kangkung...

kerajaan kedah tukar eksko... maka.... tandanya... kerajaan lemah lah, tak reti memerintah lah, tak jumpa orang sesuai lah...

kikikiki...

makanya... kerajaan melaya nih... tah mati pucuk ke hapa...

bukan setakat menteri yang tukar... siap ngan kementerian lagi...

kejap ada kementerian pendidikan... sekali pecah dua... jadi pengajian tinggi lah pulak...

tu belum lagi kementerian nama panjang tuh... dari kekkwa, sekarang jadik hapa tah...

kalau nak kena intebiu keje kaja'an sekarang... arus mati ngapal nama kementerian, lum lagi nama menteri... tembalan lagi... ada yang ada dua, yang ada satu... yang takde pun hada kot... :P

CakapCakap
harusnya aku nak ngulas gak lah pasal bongok punya milan... hihihi... apa gila pat kosong...
dan... selamat tinggal real!!

dan untuk sekuwod bawah dopsatu yang kononnya gi main liga slobek tuh... hakhakhak!!! kantoi!!! :P tak payah nak morka la!!!

errr... seh azhar mat tantowi tu dah meninggal rupanya... emmm... semuga tuhan ampunkan dia lah...

Wednesday, March 10, 2010

Lidah - Herman Tino

lam berita tadi malam... kata bijan... geng keje keja'an tu... tak kira la sapa pun yang derang minat, orang pati mana pun... kena la hurmat pada mandat rakyat yang dah pilih parti yang memerintah tuh...

kena taat la...

gitu le lebih kurangnya kata bijan...

merapik tahap puaka niyang rapik sungguh....

buat lawak sesmi strit betul lah lu bijan.... :P lidah jenis hapa tah...


CakapCakap
errr... tapi hamjadah ni takde pulak reti hurmat mandat rakyat negeri pembangkang tu... sibuk nak buat jeipipi kat lam negeri orang tu pekebabi hamjadah weh??? dasar cakap tak reti bikin... bikini je tau... :P

Tuesday, March 9, 2010

Sumpah dan Janji - Rafeah Buang

err... tadi malam kan cerita yang berapa jote kali diulang siar tah... citer panca delima... siang menjadi ular, malam menjadi manusiaaaa...


tapi kan, tapi kan... tah hapa bodoh sungguh la ahli syeiher tuh... ular kan menatang bisa... pesal la tak disompah jadi shiput babi ke... umang-umang ke... :P

CakapCakap
errr... mana nak dapat batu tenaga hapa kebenda tu eh?? :P

Monday, March 8, 2010

Kaum Kerabat - Amuk




CakapCakap
geng ketuanan nih... :P kaum katak-katak sekalian... asek bagi alasan ketuanan je... :P

Sunday, March 7, 2010

Mabuk - Spider




CakapCakap
ekekekek...... :P

Saturday, March 6, 2010

Let Me Sign - Robert Pattison



CakapCakap
sain, sain.... :P

Friday, March 5, 2010

Apa Saja - KRU



CakapCakap
errr... :P

Thursday, March 4, 2010

Krezi Frog - Fendi Ayam Serama

sebulan ni penuh cerita orang melompat-lompat...

berahem putera katak tu patut teik ober je parti akim, angkatan keadilan insan melaya tu... tukar jadik angkatan katak-katak ibrahim melompat-lompat... :P

CakapCakap
errr... petugas-petugas piaryu katak-kakat tu takde rasa nak baling telur busuk ke kat derang tu...

Wednesday, March 3, 2010

Apa-Apa Saja - Aboi




CakapCakap
ekekekeke.... sungguh tak belajau sains ngan matematik lam bahse omputeh nih... :P

Tuesday, March 2, 2010

Ayam - Jalil Hamid


video

CakapCakap
ekekekeke... cap ayam sungguh... :P

Monday, March 1, 2010

Buku Ini Aku Pinjam - Iwan Fals




CakapCakap
mangkuk mana la yang nulis buku nih.... kikiiki...

pebende la yang disumbat leh enchek rojers nih.... :P