Sunday, November 14, 2010

Heartbreak Hotel - Elvis Presley

video

CakapCakap
kikiki... gila babi sungguh orang-orang china nun...
bebulu je orang amreka tengok... dah la ekonomi tengah buming, utang amreka yang melampau-lampau banyak ngan derang...
sekali geng ni buat otel nam ari je... kikiki...

mula la geng amerikan petriet sibuk mencanang...

ala... bukan buat dari awal pun... seme barang pripeb jeeee.... macam-macam laaaa...

sok-sok runtuh la tu... macam barang meid in china....

padahal barang meid in china ni... jadik cikai pasal kampeni amreka snirik pun yang tamak haluba nak kurangkan kos.. speks seme derang buat ikut pada tukang oder je pun....

kalau nak yang gila murah... dapat la koliti bawah cap ayam... kalau nak yang koliti bagus... mahal la sket... macam serikat borong MAMAK tu... haaa... tu memang kerja order barang koliti bawah cap ayam tuh.... :P

cam sorang ni, dia bawak skepeng taels nih, harga stended jual kat melaya sekeping tu doploh inggit... dia bagi kat tokei cina sana... tanya buleh buat tidak... cina tu tanya dia balik, nak yang berapa ringgit punya koliti?? hehehe... doploh inggit, lima belas, lima, singgit.... pilih je... hehehe...

ari tu... ada budak ni jual kasut klark...

datang satu stap butik klark [tatau la jawatan hapa... tapi rasa cam bukan seilsgel biasa lah] ni, dah abis ditelek-telek nya kasut tu, pun leh tertipu... kikiki...

tak puas ati dia budak tu jual lagi murah dari yang rege diskaun yang stap butik dapat...

tapi memang la ada gak la yang memang dari tokei penipu yang jahat memang campur barang koliti rendah ni, tapi tu salu yang rejek la dicampur-campur sekali... bak kata sorang cina nih.... 'tak tipu tak cina laaaa.... heheheh...'

No comments: