Tuesday, March 23, 2010

Nasib Malang - R Ismail

video

CakapCakap
errr... mamat ni pakei kasut ke sendel weh??? ngok tul...
mujur tak kena orang lain...

10 comments:

siti said...

aku tgk kasut tu style mcm org zaman rom yunani dulu paka je..

el said...

hok tu la... tolol sungguh... padang ngang muke... :P

-.- said...

terompah gladiator cap ayam.. :p

el said...

kikiki...

achik said...

uish, kalau kena orang lain, tak pasal-pasal je..

tasekmerah said...

ko la ni malas betul kan cik... main boh bidio je kan...?

:P

:) said...

apsal dah block entri2 untuk dibaca digugel reader? aktipkan le balik, plis.

el said...

itu lah pasal nya... bongok tul... :P

el said...

ni pun mujur hada... kikiki... :P

el said...

sekarang ni mana ada tulis hapa dah... main bidio je... kikiki...