Monday, May 31, 2010

Waka Waka This Time For Africa - Shakira

dalam gah satu malam tadi, kat ujung rencangan tu... derang konon nak selebret lagi sekali untuk welkap lah... sempena artiem jadik penyiar siaran langsung welkap nih...

wan neisyen emsi [anak tasek???] nyanyik lagu weiving de fleg... hohoho....

tapi tak nyanyi lagu rasmi welkap... hapa daaa...

weiving de fleg cuma lagu rasmi untuk eklan kowk welkap ni je lahhhhh...

video

CakapCakap
lagu rasmi welkap waka waka dis taim for afrika yang shakira nyanyi tuh...



ofisyel video yang tridi kena tunggu pembukaan welkap...

video


ofisyel welkap enthem sain of er vikteri, r kelly
video

9 comments:

achik said...

ramai dah dilanda demam welkap plak.. ;)

el said...

manade demam welkap... ni cerita pasal lagu je... kikiki...
satu lagi aku ske eklan taim welkap ni je...

eisraa said...

Tumpang gelak kat sini.
Kah kah kah!

el said...

gelak ke hapanya weh???

anonje said...

jogek pokcik..
mesti amik artih2 latin nga america, africa selate takdok... 

tasekmerah said...

nyampah tau blog org jantan nih... asik cerita bola je...

:p


.

el said...

hapa pulak cerita bola??? ni cerita pasal laguuuuuuuuuuu lah...

el said...

freshligraun tu apreka la awe...

anonje said...

oh.. solo takdok,amik ore laing jugok tuh.