Tuesday, June 1, 2010

Killing an Arab - The Cure


video

CakapCakap
babi-babi zionis ni selalu guna alasan holokos dulu untuk carik simpati... tapi dia duk serang orang lain... tak berani pulak nak balas dendam kat jarman... hahaha... dasar pengecut...

peristiwa ni... lagi cerah la peluang nak jadik perang donia ke tiga nih... jadi sungguh kot macam sapa nama orang bulgaria buta yang ramal perang dunia jadik bulan seblas nih... baba vanga... kata dia... perang mola bulan 11 ni... abis bulan 10 2014... masa tu... 2011... hemisfera selatan dah abis... kena niukd... :P [ada satu lagi kiraan yang aku baca lama dulu... perang mula sekitar ni jugak... abis pun sekitar 2014/15, israel menang...]

err... lateefa koya sebut pasal kaja'an patut tamatkan hubungan ngan serikat zionis yang wan israel tuh... kehkehkeh...

oit oit... dari dulu lagi lah kita mengagungkan celaka zion nih...

celaka henri gerni yang bawak masuk babibabi zion nih ke palestin siap diagung-agungkan... letak nama jalan, letak nama sekolah, nama pekan lagi kat perak... siap buat tugu lagi...

ramalan lain baba vanga tuh...
1980: "At the turn of the century, in August of 1999 or 2000, Kursk will be covered with water, and the whole world will be weeping over it."

1989: "Horror, horror! The American brethren will fall after being attacked by the steel birds. The wolves will be howling in a bush, and innocent blood will be gushing."

3 comments:

achik said...

kalau baba vangga tu ada lagi, mesti dia kata "ramalanku benar belaka"..

el said...

tak jugak... dia ramal kiamat tahun 5079... :P
satu lagi... tak banyak pruf pun pasal betul tidak dia ramal tu... banyak cerita keluar lepas kejadian berlaku baru orang kata dia ramal...

anonje said...

meme keno komando ko hok jago perairey,buke polklih marin? rasonyo laut hok tu antarabangsa,takdo hok nok ceroboh.. ni buleh doh wak sabik segalo sekate ko israel zionih,buleh serey kerajae demo tuh macey bersekutu serey iraq dulu.