Monday, June 28, 2010

Kantoi - Zee Avi

video

CakapCakap
kikiki... mongok punya senator... :P

err... kehkehkeh... hinggelen autstesen!!! :P

tapi... jerman pun aku tak ske gak... tak kisah la mana satu yang aut.. :P


cumanya... tak tahan ngan penyokong hinggelen yang asek berkalau itu... kalau ini lah hari nih... pagi tadi dah ada jugak... kikiki....

err... dia lupa kot... nak cerita pasal kalau tu... buleh jadik jerman buh lagi banyak... :P

8 comments:

tasekmerah said...

asik cerita bola je kan...? karate kang!!

:p


.

el said...

cerita bula sampingan je... cerita bidio tu yang utamanya...

achik said...

oh, hinggelen out dah ek.. saya tgk separuh masa pertama je semalam.. ;p

izinni said...

salam,

weiii .. punyalah lama aku tunggu .. mu tak reti2 balas email ke? mu suruh aku teranselet bendalah pasal sultan johor tu .. pastu mu senyap je. tah apa-apa :p

Pa'chik said...

kikiki... :P
tak bokak himel tu... :P

el said...

haut la tim obereited.... :P

izinni said...

oitt .. apsal komen aku malam tadi dah takde? ko delete ke?

apa citer ni? :(

el said...

komen ko lekat kat blogspot je... tak masuk sini... :P