Wednesday, June 16, 2010

Salah Siapa - KRU

hari tu kan... inggelen seri ngan amreka...

ramai yang duk salahkan rob green... nak ikutkan... dia dah guna dedua belah tangan pun... tapi dah bola tu nak lari.. nak dihapakan lagi... [orang kata sarung tangan dia licin... kena minyak yang tumpah kat teluk mexico ari tu.. :P]

orang seme duk salahkan green... yang striker tak reti-reti nak skor gol ke???

:P

CakapCakap
tapi yang kesiannya... orang inggelen malam tu tak leh tengok laiv masa jerat tu skor... kikiki... bongok punya aitivi... :P
[err... pesal aku takleh viyu bidio ni kat mojila eh?? guna opera okei je...]

video

10 comments:

siti said...

dok reti aku nok komeng bab2 bola nih....he...

el said...

ni bukang cerite bola....

siti said...

aku dok buleh tgk la wei video tu...

btw, gigihnya pokcik buka thread kat cari semalang...

achik said...

sian green.. ekeke..

malam ni spain main.. yeay! ;p

el said...

dok masuk cari banyok malang doh...

el said...

hek ele... takat nak tengok muka ike tu... ko tengok poster sudah... :P

siti said...

ye la tu pokcik....

el said...

la... ape dok nye....

tasekmerah said...

<span>aku rasa blogger yg ada ngok ngek la cik... aku nk upload gambor pun tak bulih. haih...</span>
<span></span>
<span></span>
<span>.</span>

el said...

aku guna opera hokey je... ngan mojila je bengap sket...
ko nak haplod gambar makcik jubah tu ke??? :P