Saturday, January 2, 2010

Chiki Chiki Boom - Saloma

kata saberi cikcikebum... skuad kebangsaan bawah doptiga tak leh main ngan kelab/negeri lam liga em tahun nih... nanti jadi tak pandai...

ekekekek... apa la ngokngek menteri nih...

baru menang pingat mas sokan si tu ingat hebat sangat ke?? kalau tak pasal stip darbi yang bangang nak harap seri ngan melaya pasal taknak jumpa temasek ari tu... tak daknya berjaya nak menang ari tu... kikiki...

orang main kat kelab, negeri ni pasal nak bagi selalu dapat main... kalau nak stei ngan pasukan kebangsaan... berapa banyak geim leh main lam setahun?? orang lain takdak masa nak layan frenli mech laaa... ngok ngek... patut liga em tu yang ditambah pasukan, supaya lebih banyak geim ada... selain dari tambah pendapatan kelab/negeri [kalau yang penonton ramai laaa...], dapat jugak pleiyer tu main, kekalkan stamina ngan tak bagi 'karat' weh...

main bola 90menet tak sama ngan main bedminton weh... kalau tak dibiasakan... mampus nak perabih 90menet tuh... lum lagi nak bagi biasa ngan perlawanan yang kompetitip... penting untuk tingkatkan skil... ni nak main lawan kawan-kawan saja... bodo laaaa....

Cakap-cakap
asal je jadik menteri... mesti nak memandai kuarkan cadangan bodoh... :P

10 comments:

Pa'chik said...

persoalannya: cikebum tu reti ko dok main bola?

aritu betulan sekapal pulok dgn cikebum ni mase nok kelik ke KL. tok tehey lah dgr die kecek byk. aku duk terbaye mulut buih...

Pa'chik said...

mu duk bayang tu... dok brase luga ke weh? :P

Pa'chik said...

mcm ne dia boleh jadi menteri, siapa yang pilih ?

Pa'chik said...

perdana menteri...

Pa'chik said...

aiyo.. lupakan soklan di atas ya..ekekek

Pa'chik said...

:P

Pa'chik said...

Luga gok poseng...:P
Mase tu jupo rama gok pok2 mentri nok kelik KL lps monsun kap.

Pa'chik said...

mari prabih pitih ehsang ganung la tu... patut la bbuih muluk... kikiki... :P

Pa'chik said...

eksen, eksen...
patutlah ramai yg tak konfiden ngan bola sepak lokal. Dapat menteri pon ntahapehape... PM tu pon sapa yg pilih? Sape? Sape? (yg pasti bukan haku ler)hahahahahaaa....!

Pa'chik said...

PM tu... perwakilan amnu... :P