Tuesday, January 26, 2010

Sebuah Kisah Klasik Untuk Masa Depan - Sheila On 7

video

CakapCakap
gile spere sungguh... kikiki...

mampus la kampeni kalau ada cam dua ekor ni lam opis... jenuh nak menjawab kat oditer... :P

19 comments:

tuan tanah said...

Awhhhhh... Sweet...

siti said...

abih rete sarekat....kakaka..

Anonymous said...

comelnye.....

siap masuk toilet laki semata mata nak tampal mende alah tu~
[tau plak tu mana laki tu bajet tengok cermin]
hihihi...




[apsal selalu kuar kotak blogspot, pakcik?]

mugiwara said...

lupa letak nama...

kikiki~

el said...

swit... tau kat tokei... dah tak swit dah... kikiki... :P

el said...

kikiki.. d'dose ungguh kang... ekekeke...

el said...

kuar blogspot dulu... baru kuar jskit... loding lambat la tuh...
dia intai dulu kot... kikiki... :P

kenwooi said...

nice vid =)

http://kenwooi.com

JLean said...

Hey there. Popping by

http://undercoverproject.blogspot.com/2010/01/lexus-lfa.html

achik said...

sweet bangat..

tapi tu la, mengabiskan harta syarikat.. ;p

el said...

kan.... kalau buat ngan anak bos tak pe la... kikiki... :P

el said...

:)

el said...

:) 8-)

fafarafa said...

hahahahha...kreatip. tp membazir post-it

el said...

kalau dia buat kat ko... nak kira membazir ke... kira swit? :P

tasekmerah said...

sungguh sweeeetttttt.....

:)

el said...

kalau pekerja ko wat cam ni swit dakk??? :P

fafarafa said...

hahhahaha....bole buat aku sengih2 wehh kalo dia buat kat aku. tp sengih jelah. nk soh aku buat balik...x kreatip aku

el said...

kikiki...