Friday, January 1, 2010

Tahun Bahu - Erik Truffaz


Selamat Tahun Baru seme-seme burung


Cakap-cakap
kaedahnya... tahun baru... blog baru lah... kikiki... :P
harap nya... seme-seme baik-baik lah...
konsep tajuk lagu... kekal lah... malas nak mikior dah... :P
jam bersiaran pun masih lagi mula jam tiga pagi...
sapa la yang ajar si erik trupaz ni tahun bahu... kikiki...

takziah buat keluarga tok mat [mohamed rahmat] atas pemergian tok mat pagi ni...
semuga ruhnya dirahmati Allah... al-fatihah

16 comments:

wann said...

Selamat Tahun Bahu, el pa'chik

siapa nak cakap dgn jeans.. ko pakai american eh?

tasekM said...

wahhh... pakcik cat rumah!

mana n3 lama2 weh...?




.

S.I.T.I said...

owoh pokcik,
tahun baru selera omputeh pulok?jeans bundle ke nih?

:P

fafarafa said...

tampal wallpaper atas cat je ke pakcik? trus tak nampak cat lama ehhh

nway....hepi nu yer pakcik

tuantanah said...

Lawa rumah baru pa'chik. :)

AlFatihah untuk Tok Mat. Arwah ni bagus juga masa jadi Menteri Penerangan dulu kan? Ingat lagi dia buat upacara potong rambut rockers dulu2.

Pa'chik said...

tak... siam... :P

Pa'chik said...

yang lama... lam blog lama la... :P

Pa'chik said...

dok... jing dok basuh lame... :P

Pa'chik said...

kikiki... jenuh tau aku nak mengukur kain nih... ngadap potosop pepagi buta...
samataunbaru...

Pa'chik said...

kikiki... awie ngan amy nangis tu masa tu.... :P

Pa'chik said...

Eleh, ingatkan nak semunyik pokciknyer blog. Rupenye tukau pakai jeans jer. Apsal tak pakai kaen pelekat. Tradisional sket. Hehehehe....

Selamat tahun baru yer pokcik...! Semuga roh arwah Tok Mat dicucuri rahmat!

Pa'chik said...

selamat tahun baru.. :) ..wahwah rumah baru...

Pa'chik said...

la... dah semunyik hapa.... ni blog baru la nih... yuarel je sama...

Pa'chik said...

dah tiga taun tak bertukaq weh... kena la ejas sket.. :P

Pa'chik said...

'jeans' baru tuuuuu.. ;p

Pa'chik said...

lelama nanti... buruk la...