Wednesday, January 6, 2010

Kurik Kundi - Siti Nurhaliza




Cakap-Cakap
bini sapa la yang feil nih.... kikikiki... :P mujur tak diletak maikroweip ke... sendwich meiker ke... :P

28 comments:

mek said...

tok logik sungguh.. ingat puyuk rice kuker ko?

^^ said...

kesian..satu kerja nak kerik..
tak suke hob mcm tu..suka yg glass top dan paling penting, tak mudah meletup..mcm beberapa jenama..

siti said...

bini ke? rase cam ni keje org laki.
kekeke...:P

el said...

dok seme bende buleh maing nga lojik mek... kikiki...

el said...

satu hapa aku tak tau senarnya yang ko cakap tu... mana nak reti haku pasal dapur tuh... kikiki... :P

el said...

kikiki... kheje'ang budok nih... kire mok dok ajor la nih... :P

^^ said...

pasal dapur la.. ko pakai dapur arang ke dapur minyak ? :p

achik said...

bengong.. ekeke..

err x silap saya pelakon dynas pun penah buat camni.. dia cite masa baru2 kawin.. ;p

el said...

itu la aku cakap tak reti haku pasal jejenis dapur nih...

el said...

mangkuk sangat.... kikiki... :P

tasekmerah said...

kah kah kah... bukan bini ko la kan cik...?

:P

siti said...

tas, kalo bini pakcik aku rase pakcik dah siap sumpah bini dia jadi cerek letrik tuh..
hahaha...

el said...

kalau bini aku... aku mintak kadhi isytihar mufarakah dah... kikiki.. :P

el said...

baik supoh jadi kondo tigo puloh tikak... leh wi sewo pulok..

siti said...

pokcik, gi doh kavenzi smalang. ye tipu je ade sale.

el said...

tipu eh? ripok ke keipidiengeshiipi la... natang ape maing tipu gitu...

izinni said...

fuiyooooo ... very the yahudi ini blog wooo .. hahahahhaa

kalau bini aku .. kalau bini aku ... dok asyik berkalau-kalau macam anita sarawak ... cer carik sorang pastu nikah cepat2. tak yah nak kalau-kalau dah. :P

el said...

kikiki... kalau macam anita sawak... tak payah la.... kikiki...

anonje said...

mung nok nikoh gak panggey la bekwoh tu..

el said...

kikiki...

zwitt said...

tersasul tu..harap dimaafkan..hehe

el said...

tersasul eh...

:) said...

bijak2.. hahak!

DeeN said...

jenuh gak nak bersihkan tuh. Aiya, macamana leh pikir sampai cam tuh hahahahaa

Mr PenyuBiru said...

isk..isk..jahil betul org yg buat cenggitu

el said...

:P

el said...

tak pikir kot... kikiki...

Pa'chik said...

nyu,
jahil murakkab la ni...